Hemtenta del 2

Sitter med min hemtenta del 2, är i princip klar har några meningar kvar att skriva bara. Sjukt skönt hoppas bara man klarar detta, det vore skönt att slippa komplettering i sommar :)

Testade också precis en ansiktsmask jag fick från min senaste glossybox, men fy fan vad ont det gjorde att dra bort den. Den tog troligen inte med sig några porer utan endast små fjunen som jag har i ansiktet. Menmen det var en rolig mask men aldrig någonsin igen!
Annars idag så är det hemtentan och träning som är på schemat, vet inte om jag ska träna hemma eller gymmet än, vi får se.. Så blir det troligen också några avsnitt av Arkiv X.

Slänger in en gammal nostalgi bild från pubrundan, miss the good old days!
 
 
Delar också en länk: alla borde testa glossybox i en månad! https://www.glossybox.se/referal?CI=MTQ1MjEw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0