Tenta

Längesen jag bloggade så jag behöver skriva av mig lite, tänkte även skapa en mat och bakblogg av något slag med det jag och Oscar lagar, bara för en kul grej :) Vi får se när man har tid med det..

Igår fick jag resultatet från min första tenta, klarade ju den galant!! :) Var helt överlycklig igår, känns så otroligt skönt att veta att den är helt över, dock så har jag en ny tenta imorgon, yeej.. Vi får se, har inte alls haft samma tid att plugga till den som jag hade med första tentan men förhoppningsvis ska det gå bra. Har försökt mata in allt i huvudet idag och jag kan ju bara hoppas att jag minns i alla fall 80 procent av det imorgon.

Tentan är 8-11 imorgon, efter det ska det handlas och tvättas. Japp en jätterolig fredag! Kommer unna mig ett glas vin med såklart har ju längtat hela veckan!
Godisförbud har jag och Oscar haft denna veckan och det kommer fortsätta ett tag framöver, jag tjuvade och åt en chokladbit idag dock, men kände att jag behövde det i tentaplugget annars ska här inte ätas mer!!! :)

Så det var ett litet inlägg som får duga just nu, god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0