Snart är det jul

I och med att julen närmar sig så är det enligt mig viktigt att tänka på andra. Jag har idag köpt den enligt mig bästa julklappen i Unicefs gåvoshop och tänkte dela min önskelista hos dem.
 
 
 Jag önskar att många tar till sig och bidrar, det behöver inte vara med mycket exempelvis: Ett vattenpaket. Paketet innehåller 468 vattenreningstabletter som kan rena upp till 2 340 liter vatten, och 30 påsar vätskeersättning, kostar 50kr. Alltså knappt någonting. 
Julpaketet innehåller en filt, 30 påsar nötkräm, 5 skrivböcker och 5 pennor som gör att fler barn kan få en bättre jul, kostar 203 kr. (Källa Unicef.se). 
 
Jag kommer alltid varje jul att skänka via Unicef, har gjort det i några år nu och tänker definitivt fortsätta, hoppas att flera hakar på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0