Älskar att få hem paket!

Hämtade min WiiU-kontroll och nya schampot jag ska testa, Bed Head. Älskar flaskorna så färgglada och fina!
Schampot är cp-dyrt men jag tänkte iaf testa om det funkar på mitt hår, det måste det göra för att vara värt pengarna :)
 
Trots att man alltid vet vad som är i paketen så är det som julafton när man ska öppna dem.
 
 
 
 
Har fått väldigt många paket levererade till mig denna sommaren, önskar ibland att det inte vore så lätt och beställa för jag är så lat av mig, med en knapptryckning så skickas det..
Men det är ju oftast billigare också och handla på internet så ja jag är både lat och snål! :)
 
Nu blir det laga lite soppa och sedan krypa ner i soffan i sin onepiece :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0