Home sweet bed

Hemma i sängen helt utmattad har precis diskat förstår ni, det tar på krafterna.
Annars idag så har man ju då såklart jobbat och sen gick man hem till Jenny och hon klippte av mina toppar, känns skönt :)
Jag tänkte väl sätta på en film men egentligen vill jag kolla tv men den vill ju såklart inte fungera.. jäkla comhem box så ska se om den kanske vill fungera om en timme eller så.
Frågan är vilken film jag ska se om jag typ ska sätta på the butterfly effect 2, såg ettan i förrgår för har aldrig fattat filmen innan och med innan menar jag att jag såg filmen typ när jag var 12. Så såg det i tisdags iaf och jag fattar att jag inte fattade den när jag var mindre, nu fattar jag :D haha
Inte för att det är en suverän film men den duger så ah det blir nog att kolla den nu och sen sova :)

ah nej orkar inte skriva mer hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0