Ja är int bitter

Det är riktig sommar just nu och jag känner att man bara vill njuta och vara ute hela tiden, men det kan man ju icke.
Jag klagar inte, jo visst vill jag inte sitta och jobba varje dag när det är 27grader utanför men det kan ju inte jag göra något åt. Det jag vill klaga över är att sommarn går så fort och när man väl är ledig är det inte så här fint väder och jag kommer inte göra ett skit när jag har semester, vilket känns också helt jävla meningslöst jag kan ju likaväl jobba isåfall. Alla jobbar ju hela tiden så vad ska jag göra när man är ledig... bläää , får ligga ute i solen och steka hela tiden!
 
Jag vill bara åka iväg även om det bara är för en/två dagar. Det var jättehärligt och komma iväg till öland med Nicolina i lördags men jag vill göra sånt typ varje daag när det är sånt här väder!!
 
Som Nicolina sa det suger att bli vuxen och kan inget annat än att hålla med just nu.
 
Nått positivt är iaf att min kaka igår blev god :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0