Lunch

Har lunch just nu så beställde hem en ny nintendokontroll, i en finfin färg :) Så kan jag spela super smash igen!
Men ja det är ca: 2h 40min kvar av arbetsdagen sen ska jag cykla till lilla pappa och hämta minneskort till mitt playstation (Ja jag gillar tvspel).

Annars händer det inte så mycket, det regnar fan hela tiden i lilla växjö, eller rättare sagt det är regn, sol, regn, sol osv... Men idag BARA regn vilket känns såå underbart. Det är iofs rätt skönt att känna att man hellre jobbar än har semester :)
Semestern börjar om lite mer än två veckor, så hoppas på riktigtfint väder då!

Det får gärna vara fint på lördag också så jag och Nicolina har det supergött på Öland! :)

En till sak på min Bucket list jag har börjat med:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0