Dålig.

Nicolina tycker tydligen att jag är dålig på att blogga.. Jag kan ju dock inte göra nått mer än att hålla med henne vi får se om det blir ändring på det, köpte nämligen en systemkamera igår så hoppas att jag kan komma igång och ta lite fina foton. Lovar dock inte att jag kommer bli mer aktiv på bloggen men man kan ju hoppas :)
Har lite annat att göra på dagarna så sätter knappt på datorn när man kommer hem, idag är ett undantag för jag måste betala räkningar usch vad vuxen man är ;p

Men ja annars är allt bra eller nja jag vet inte allt känns osäkert just nu, jobb och livet helt enkelt. Trivs jättebra med allt det är helt underbart! Men det är jobbigt att veta vad man vill och att det inte riktigt kommer gå som man vill och jag är faktiskt rädd för vad som kommer hända nu den kommande tiden.
När man har det så bra vill man inte att det ska ändras, om inte till det bättre och jag är inte säker att det gör det.

Skulle vilja skriva av mig.. Känner att jag behöver det men vi får ta det en annan gång för jag måste laga mat nu.

Pusspusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0