Ny vecka

 Sitter på jobbet och kände för att skriva lite, snart fika! :)
Min nästnäst sista dag i Kundtjänst och det känns verkligen jättetråkigt. Det är ett gäng underbara kollegor som man lämnar, men det blir nog bra jag börjar bli rätt så nervös inför att börja på supporten men det ska bli jätteroligt att få lära sig programmen och lära känna en helt ny grupp. Detta blir nog bra!
 
Denna veckan känns alltså väldigt pirrig men samtidigt riktigt skön och ah det är nästan bara positivt. På torsdag åker jag ju till Stockholm och ska kolla Coldplay och det känns bara helt magiskt, ska bli så otroligt kul! Och så såg jag att Marina and the diamonds är förband och det är ju inte fel det heller :)
Frågan är bara hur jag ska komma hem från Stockholm, vill inte ta tåget då det kostar 800kr och mamma åker nog till Linköpin så kanske om jag tar tåg därifrån.. Det var iaf lite billigare, vi får se hur jag gör, men det löser sig :)
Sen kommer mina byxor jag har beställt idag eller imon, älskar Dr Denim seriöst skönaste byxorna jag vet (använder de heela tiden).
 
Har två par mörkblå och nu så kommer de svarta förhoppningsvis idag sen vill jag ha dessa: Kommer dock aldrig våga ha de råsa men sjukt coola ;)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0