Your world is coming out

Helt underbart att få 6 sidor franska läxa! Jag är överlycklig haha, så imorgon börjar jag på dem är extremt trött nu så skulle börja och det första jag gjorde var allt fel så känner att jag tar detta imon (Y)
Har blivit taggad nu att bara klara franskan, naturen och matten så är man klar sen, det stora målet är ju dock högskoleprovet även om man kan göra det i vår igen så vill jag få det som krävs nu så man kan känna sig lite lugnare.
Så är såhär pigg och glad idag förutom det att jag är astrött nu xp

ah iaf nu kollar jag på halv åtta hos mig (Väntar på idol och orkar inte byta kanal) och blir lite smått hungrig får se om man ska laga till nått eller..eller nej.



Tell me where's our inspiration,
If life wont wait,
I guess it's up to me.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0