Tråkigt ja men vad ska jag göra.. -.-

lalalölöl

UTSIDAN
[ ] haft lila hår
[ ] haft rosa hår
[ ] haft blått hår
[x] haft svart hår
[x] haft grönt hår
[ ] piercat mej
[x] burit en svart klänning
[x] inte duschat på en vecka.
[ ] haft tuppkam
[ ] tatuerat mej
[x] hatat mitt utseende

INSIDAN
[x] ljugit för en kompis
[x] varit ensam
[x] blivit missförstådd
[ ] känt mig som en utstött
[x] känt som om jag håller på att dö
[x] gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
[ ] sett någon dö
[x] gråtit mig själv till sömns
[x] tror på spöken
[ ] är rädd för att titta på skräckfilm ensam
[ ] varit i knytnävsslagsmål
[ ] rymt hemifrån

DROGER & DIVERSE SLAG
[x] rökt en cigarett
[ ] rökt en cigarr
[ ] rökt pipa
[x] rökt vattenpipa
[x] snusat
[x] varit full
[ ] varit hög
[x] spytt på fyllan
[x] varit bakis
[ ] spytt i en bar
[x] spytt dagen efter


ÖVRIGT
[x] skolkat
[ ] blivit avstängd från skolan
[x] flugit
[x] ätit sushi (vegetarisk)
[x] legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[x] gjort en snöängel
[ ] haft ett te/kaffe-party
[x] byggt ett sandslott
[x] hoppat i en vattenpöl
[x] fuskat när jag spelat spel
[x] somnat i skolan/på jobbet
[x] tittat på en solnedgång
[x] betalat för mat med bara mynt
[x] rört en orm
[x] blivit kittlad
[x] vunnit en tävling
[x] gått mot rött
[x] haft kramp
[ ] dansat i månljus
[x] varit vilse
[x] simmat i havet
[x] sjungt karaoke
[x] busringt
[x] blåst bubblor
[ ] förstört en fest
[x] kysst en spegel
[ ] fastnat med tungan i metall
[x] suttit på ett tak
[x] tagit smärtstillande
[ ] åkt släde
[x] stannat uppe hela natten
[x] plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[ ] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
[x] klättrat i träd
[x] hoppat i en lövhög
[ ] sovit under stjärnorna
[ ] brutit ett ben
[ ] sett en del av mej själv brinna
[x] svimmat
[ ] fångat en fisk och sen ätit den
[ ] fångat en fjäril
[x] skrattat så mycket att jag grät
[x] gråtit så mycket att jag skrattade
[x] fuskat på ett prov
[ ] använt ett falskt id
[x] skrikit tills jag blev hes
[ ] badat i en fontän
[x] glömt någons namn
[x] sovit naken
[ ] haft en Britney Spears-skiva
[ ] haft en trädkoja
[x] spelat kyckling
[ ] blivit arresterad
[ ] fått sparken
[ ] blivit puttad i en pool med kläderna på
[x] varit med i en jordbävning
[ ] varit i en bilolycka
[ ] byggt en kärra
[ ] kysst en fisk
[ ] varit en cheerleader
[ ] blivit rånad
[ ] sovit på en parkbänk
[x] ätit ett helt glasspaket på en natt
[ ] hoppat från en bro
[x] sjungit i duschen
[x] drömt att jag gift mig med någon
[ ] åkt fritt fall i kjol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0