Thuesday

Japp idag har man varit hos farfar igen och ätit mat, känns skönt att få gratis mat typ alla dagar man vill! Dock var det nog den saltaste potatis jag någonsin ätit i hela mitt liv.. 10 potatisar och 1kg salt?! Okej farfar gillar salt och har inga smaklökar kvar men det brukar inte va så salt... Så salt och köttbullar åt man idag men det fick väl gå (:
Så ja har varit där i nästan tre timmar spelat lite kort och sånt, och han vill att jag ska vara hos han och äta på torsdag och ALLA andra dagar och jag orkar inte med odiskade tallrikar och röklukten.. Så nej tack.

Annars försöker jag hitta en lååång nätverkssladd vilket tydligen inte finns i pappas hem, vet att vi hade en för typ tre år sen men hittar ingen nu för tänkte koppla in laptopen så man kan sitta vid datan och samtidigt kolla på tv, men neeeeeej då ska sladden vara en meter lång och den räcker inte riktigt ner till bottenvåningen, tyvärr.
Så dö, får hämta den 80meter långa sladd jag har hos mamma sen någon dag istället.

Så ja nu har jag tråkigt igen och måste torka upp kattpiss vilket jag inte heller orkar.. KATTFAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0