Pepp

Blev sjukt festival sugen idag och längtar tills det blir bandsläpp så man får se vilken festival man åker på nästa år.. Är lite sugen på Siesta igen och måste nog åka på emmaboda, kanske P&L vi får helt enkelt se, så tagga bandsläpp och sen har man ju julklappen klar iår igen hahah.
Så pepp pepp!
Har redan skrivit önskelista till jul annars kommer jag ju glömma allt jag vill ha när det är dags ;p
Och jag har kollat kläder på olika hemsidor idag och ehm ge mig kanske 7000 så har jag råd med det jag vill ha haha.

Så nu lagar jag mat eller ugnen ska bli varm först, kmlyftpotatis, hamburgare och beasås, japp jag tar det jag har hemma och känner mig duktig, dock är det nog världens enklaste sak att värma klyftpotatis i 20min i ugnen, steka en hamburgare på 2 minuter och vispa ner beapulver i vatten och smör.. (Y)
Jag äter iaf nått! Sen blire plugga franska. Tänkte beställt klipptid men får nog inte pengar förrens kanske på torsdag så ser om man kan ta klippning på fredag, usch vill inte bli av med håret men ah.. det svåra är ju luggen..Hmm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0