Onsdag

Kollar på ett csi avsnitt och ska göra mig iordning lite till att gå på franskan vid fem... Sen blire att ta sig till pappsen måste hämta lite kläder och tänkte faktiskt ut och springa lite även om det regnar, är lite nervös och sånt inför morgondagen så måste ut och röra på mig lite.
Och imon... usch allt kommer vara bra tills klockan två då kommer paniken komma och sen blir det att cykla till en jobbintervju, sen vid kanske fyra tiden så ska jag handla.
Jag vill ha jobb men jag kan inte riktigt så mycket om det så ska plugga nu ikväll och imon och sen är det bara att se. Kul att de ville träffa mig ändå :)

Så ja nu ska jag klä på mig en tjockismys tröja, fixa håret, packa ner franskaböckerna, t-shirt och springskor känns som en bra dag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0