Not feeling so good today

Vissa dagar är jobbigare än andra, och det hjälper inte att man har haft nästan konstant illamående i 24 timmar kunde knappt somna igår. Så jag vet inte om man börjar bli sjuk eller vad det är trodde det var först att jag inte ätit så mycket och det var därför jag var extremt energilös och ja men idag har jag ätit nästan normalt mycket och mår ändå piss.. så jag vet inte riktigt vad det är.
Så därför ska jag lägga mig i sängen och sova, ska upp tidigt imorgon, typ vid 6 och duscha och göra mig iordning sen blir det intervju nummer 2 klockan åtta. Så wish me luck! :)

Sen imorgon blir det komma hem sova lite till kanske, plugga franskan färdigt eller läsa igenom sidorna igen iaf har redan gjort allt annat, känner mig duktigt! :)
Gå ut oh gå en runda kanske och sen på kvällen blir det utgång eller ja fest iaf någonstans:) Superbra är inte taggad just nu men det blir jag nog imon.
Så ah annars idag har jag gått på stan, köpte ett par leggins sen varit hemma kollat två filmer, Zookeeper och she's the man, spelat angry birds och jag hatar det! Och ja det var typ allt hehe.

Så japp ännu några timmar i mitt underbara liv :D  Jag ska inte klaga jag har det rätt bra faktiskt;)
Men godnatt nu ska jag reloada i min säng med gustaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0