Next 2 You

Okej lyssnar på Next to you av Chris Brown och Justin Bieber.. Ja usch men den är faktiskt hyfsat bra, musikvideon suger en aning ja men låten är rätt bra, tyvärr. Gillar inte att erkänna att nått med Justin Bieber faktiskt är bra, men han kan ju ändå typ sjunga så ah.
Annars lyssnar jag typ bara nu på David Guettas nya album (Oscars fel) vilket också innehåller rätt bra låtar.
Men mitt spotify dör nu typ inga minuter kvar.. Kom dock precis på att jag kan använda grooveshark istället ;)

Ja annars dagen: Jobbcoach möte, mat hos farfar, franska, kom hem till pappa, är grymt trött just nu så funderar på att lägga mig som min katt precis gjorde.. Ont överallt, jättebra dag (Y) (;



One day when the sky is falling,
I’ll be standing right next to you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0