I'll go where ever you will go

Ska om en timme gå och träffa Sheana så ska vi gå runt sjön (:
Det var länge sen jag träffade henne så vi har lite att ta igen, ska bli kul och skönt att gå ut och röra på sig lite.. Även om jga dock faktiskt har lite träningsvärk efter 150 situps igår, det blev inte så många för idol och en film och sen franskaplugg kom emellan ;p

Så ut och gå med Sheana, sen blir det franska till sju, sen hem och prata med älskling på skype(: och jag funderar på om jag ska äta nudlarna nu eller om jag tar de efter franskan.. tror dock jag hungrar ihjäl om jag inte äter nu..
Har inga pengar så vatten och nudlar är det som gäller och mamma kommer hem på lördag.
Får penger av pappa ikväll som ska gå till klippning men tror jag kanske får vänta med den tills nästa vecka och köpa mat och mjölk ist, aja det löser sig :)

Så nu bestämde jag mig för att koka nudlar och leta upp 24kr till bussen, dyrt att läsa franska.... :p
tjingetjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0