Har tråkigt än en gång...

Det ösregnar och jag vill inte sitta inne hela dagen.. Det suger och jag hatar att gå hemma, varför kunde jag inte vetat vad jag vill göra iaf förra året och läst kurserna då, om jag gjort det kunde jag gått på nån högskola någonstans i landet.. Men nej nu är man hemma och har jätteroligt istället.. Ååhh får damp på allt!
Så ja jag gjorde fel och jag vet att jag inte kan ändra på det och borde därför se framåt men problemet är att jag inte kan se framåt, det finns liksom inget däär eller jo om amn ser typ om ett år kanske men om tre månader det finns inget då kommer man fortfarande troligen gå hemma och dö och sen kan man inte gå ut för det finns bara snöööö.
Och inget svar får man från komvux heller och om jag inte kommer in så kommer jag att ja dö, för jag orkar inte att inte göra nått....

Så har jag franska om tre timmar, vilket inte heller är så jäkla kul men där lär jag mig nått iaf, och det är ju positivt (Y)

Kommentarer
Postat av: Mollefrånmickeochmolle

tråkigt nu under hösten är ju nästan självklart men på vintern, att inte kunna gå ut för att det finns snö är ju bara dåligt! Gå ut och bygg en jävligt stor snögubbe eller kasta snöbollar på förbipasserande folk! ;)

2011-09-07 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0