Flyga iväg!

Eftersom att jag inte har så mycket att göra så kollar jag på resor. Har kommit på att jag verkligen bara vill ut och se världen så kollar vart jag verkligen vill åka. Jag säger inte att jag ska åka nu men någon dag och jag tänker inte åka själv heller ;p
Men ja jag gjorde en liiten lista bara sex städer än så länge. Och jag vill åka överallt!
Men top 6 just nu är;
Rio de Janeiro
New York
Paris
Rom
Lima
London

Ja jag har redan varit i London och Paris men jag äälskar verkligen de städerna!
Denna listan skulle dock kunna innehålla 80 städer till minst!. Men det kan ju bli lite jobbigt att rangordna ;p
Så ja Brasilien låter väl inte helt fel (: Var och köpte trisslotter vann bara 50kr.. kunde lagt på typ fem nollor så hade jag blivit lycklig :)



Money doesn't make you happy, unless you use it on something you love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0