Dexter

Sitter och kollar på Dexter har aldrig sett det innan och nu har jag sett två avsnitt, brabra.
I helgen som har varit nu så har all min tid spenderats med Oscar(: Var och kollade på hockey i lördags och det var till min förvåning roligare än vad jag trott eller det var mysigt på nått sätt, även om Lakers nu förlorade så tror jag nog att jag kan och kommer gå på nån mer match nångång :)

Så helgen har varit bra såklart, och jag känner att allt kommer bli bra. 
Jag kanske inte får träffa Oscar på 4 veckor vilket suger, eller så kanske jag kan ta mig i kragen och faktiskt åka ner till Lund nåndag. Känner mig lite som en dålig flickvän ibland, jag ska bättra mig:)

Nu ska jag lägga mig och sova i sängen som inte alls luktar som oscar ;p så godnatt allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0