Bored to death..

Sitter med datan på magen och funderar på vad jag ska göra.. Är fortfarande förkyld så orkar inte göra nått men har lite halvt tråkigt så vill göra nått. Det suger att vara sjuk.
Och det är typ 22 grader idag och jag fryser :/

Ska äta och kolla film med mamma snart dock, sen sticker hon till Sthlm och det gör pappa med så är helt själv nu i typ två veckor, vilket inte känns jättekul för jag hatar att va själv. Så ja det suger och jag har inga pengar så kommer svälta nu i 14dar vilket också känns bra!
Och varför ska alla plugga för? Tråkiga människor som gör saker med sitt liv ;p haha är lite avundsjuk vill så gå om gymnasiet just nu.. Med samma underbara klass, så jag kunde ha nått att göra om dagarna, även om man söker jobb så får man ju typ aldrig ens ett svar.. Jippie.

Nått mer jag ska klaga över..?
Hmm saknar Oscar men det är väl ingen nyhet det gör jag ju hela tiden så ah :)

nej nu blir det mat, så blöblö hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0