Bara för att jag är bäst

Okej det är fredag idag, så idag ska jag vara på topp! Har köpt två påsar jelly beans, mjölk och cola. Och min csi-box flög ner i brevlådan idag så jag kommer så ha en myyysdag med mig själv och tv'n och förmodligen lite Wii :)
Dock hade jag det igår men utan godis och cola.. drack bara vatten så kände mig relativt nyttig (Y) Kollade på alla 6 star wars filmerna igår.. hehe nej jag har inget liv, började kolla vid tio och var klar vid typ tio så det var rätt awesome haha, tränade faktiskt lite med eller gjorde typ femhundra situps och sån skit medans jag kollade på filmerna för k'ände mig lite lat att bara sitta där.
Så idag ska jag betala en faktura, handla mat, kanske gå lite på stan(?), lämna tillbaka hyrfilmer och kolla csi. Superbra ska plugga lite franska med eftersom jag sket i lektionen i onsdags.. Ångrar det lite men vafan det gäller ju bara att gå på resten, jag ska klara tentorna sen i december på första.. Ingen omtenta!!!
Så ja det var väl det nu ska jag pluggaaaa (lite) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0