Ah men vad hände med Photoshop?

Startade Photoshop och började redigera lite och inser att jag har glömt i princip allt! Inte det vanliga man alltid gör, tar bort fläckar, ändrar kontrast och färg och allt det där. Men alla mer avancerade saker.. Kommer inte ihåg ett smack typ. Jag bara vänta hur gjorde man det och hur funkade det och minns inte ens vad jag ska trycka på för att få upp rätt redigerings verktyg typ. frustrerande är det.
Saknar att komma hem med nya bilder och redigera dem, även om jag tar bilder med typ mobil och min kamera så har jag ingen systemkamera och bilderna är sämst så det är inge kul att redigera dem för såfort man öppnar dem så ser man hur dåliga de är och att fokuset ligger helt fel. Så redigerar ju inte så mycket längre på grund av den dåliga kvalitén på bilderna.. Tyvärr
Men jag har bestämt att jag ska köpa en systemkamera när jag har ett jobb. Det och en Laptop (Y)


Sugig bild men ja ville bara visa att jag minns hur man gör en massa fula ramar x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0