Tvättbjörn

Man är så otroligt vacker när man gråter och när mascaran rinner ner för kinderna.
Allt bara blev bajs, okej att det löser sig till slut det tror jag och jag är inte mest ledsen över att jag nog inte kan åka till Lund eller Stockholm även om jag såg/ser fram emot det, utan mest att jag inte kan få nån ersättning av arbetsförmedlingen eller av csn så fuck alla! Känns jättebra att inte kunna få nån ersättning alls någonsin typ så jappjapp.. Nu vill jag verkligen få jobbet jag sökt och då kan jag typ inte plugga upp ämnena så ah kan man inte bara dö ist? och allt är franskans fel med vill starkt hoppa av den just nu. Men allt löser sig det vet jag men orkar inte med allt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0