TGIF

Ska gå och handla mat eller ingredienser så att jag kan laga mat, har lagat mat typ varje dag och börjar tycka att det är rätt kul (:
Idag har jag haft naturkunskap och jag heter tydligen Anna, han lär sig aldrig Helen.. Men det får väl gå tror dock han kryssar i fel på närvarolistan... Får påminna honom igen nästa gång att jag faktiskt inte heter Anna. Vi gick igenom ämnesomsättning och sån skit och att om man bantar så bli man bara fetare typ för man förlorar muskler, no shit! Därför har man gjort ett litet schema så man faktiskt tränar och idag ska jag ut och gå med Sheana, eller vi ska gå till Samarkand och typ shoppa (fönstershoppa för min del) det blir nog skoj:)
Sen ikväll kommer Nicopico hit och ah jag vet inte riktigt vi kollar väl film eller nått och imorgon är det Idas inflyttnings/födelsedagsfest det blir nog också kul :)
Sen söndag.. sova dag typ, måste plugga lite eller väldigt mycket och sen är det ännu en ny vecka, jobbig vecka blir det men en väldigt bra vecka för jag får träffa Oscar på fredag så det kan inte bli mycket bättre <3

Japp så nu ska jag handla ägg, mjölk och diverse saker.
ciao


Kommentarer
Postat av: mommy

pancakes...

2 ägg

3 dl mjölk

vispa...

sen i med 2 dl mjöl samtidigt som du vispar..

gott om man har lite smält smör i också...



sen en klick smör i stekpannan (OBS använd redskap, INTE handen), när det blir små hål i smeten är det dags att vända, än en gång använd stekspade, INTE handen).... glass, kanel, go sylt eller plommonmarmelad och så sirap förstås!

2011-10-15 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0