Sång

Idag ska jag hälsa på kören och sjunga lite, var ett jäkla tag sen jag var där så tänkte att det kunde vara kul, får se om jag kanske tittar dit fler gånger, saknar det faktiskt rätt mycket så tänkte att jag kanske skulle passa på att gå dit nu och sjunga några gånger innan jag börjar jobba..
Usch har lite ångest inför jobbet med. Det känns jättekul att fått jobb jag tycker verkligen det, så skönt! Men det känns också lite sådär surt, jag visste att jag skulle vara fast i denna stad tills mars iaf pga kurserna. Men nu så har jag anställning till sista april och om jag sköter mig får jag fast jobb och vem vet när jag kommer härifrån då. Tänkte innan att ja men jag kan ju flytta och jobba på samma företag i Malmö men de hade bara en butik där.. Aja jag har inte ens börjat jobba en men kan inte hjälpa att tänka på hur allt kommer bli.

Kom precis på en kanske asbra idé med hahah men den får vänta lite (:


hår är gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0