Ostbågar

Är sjukt sugen på ostbågar! Har nog inte ätit det på typ ett år, men ska inte köpa jag har varit tillräckligt onyttig idag och ätit en Lion och en muffins.

Idag åkte Oscar hem till Lund och det var lika jobbigt och tråkigt som alltid, så därför tröståt jag min Lion och kollade på ett avsnitt av Vampire Diaries, ett avsnitt av Supernatural och nu har jag påbörjat andra säsongen av Fringe, det blir en tv/data tittar dag idag, ska dränka mina sorger i tv-serier:)
Har bara sett ett avsnitt av Fringe änsålänge och nu ska jag laga en sjukt underbart fin och god omelett, typ. Hoppas det går bra har aldrig gjort det men det är ju typ bara att vispa lite ägg (:
Så ja det var väl allt just nu, nu ska jag laga mat. Pösshej


If I could, then I would, I'll go wherever you will go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0