Nödvändigt

Hemma efter springrundan, sprang typ runt tre kvarter och så började det asregna och blåsa så sprang hem igen, kändes nödvändigt.. Men fick upp flåset lite iaf (Y)
Det jobbigaste är att jag inte kunde springa den vanliga rutten eftersom det är så sjukt mörkt nu så vågar jag inte springa där nere, man ser ju ingenting så lär ju hamna i sjön om jag springer där.. Får hitta nått nytt.

Annars så har jag haft ett långt skönt bad nu med, även om man blev typ tvättad av regnet.
Så nu blir det tv och tänkte försöka plugga lite matte och se desperate housewifes och nån film kanske, känner för en riktig kärleksfilm(?!) typ den som går på bio.. One day eller vad den heter, vill se den. 

Och jag mår skit typ, egentligen. Men försöker fokusera på allt som är bra fast det känns rätt svårt nu, aja enough said.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0