It's wednesdaaay

Är hemma hos min mor ska packa en till flyttlåda sen ska jag ner till stan och se om det finns någon klipptid till mig idag, måste klippa mig. Sen är pengarna typ slut. Så ska till franskan sen vid fem och efter det ska jag se om jag kan åka till pappa efteråt, var längesen jag var där.
Idag har jag haft naturlektion på Komvux.. Gick igenom periodiskasystemet och atomer typ allt man lärde sig på högstadiet och det är två lektioner i veckan i två månader typ så detta ska gå bra! har prov om 4 veckor typ och sen ingen om 8 veckor, så det blir att försöka plugga hårt nu. Hellre detta än franskan iaf funderar starkt på att skita i det men ska dit ikväll iaf och sen får vi se hur jag gör.
Matten börjar på fredag vid 08.10 sen har jag natur och är hemma igen vid kvart i tolv på fredag. Känns riktigt skönt samt konstigt att sätta i sig i skolbänken på morgonen och ha lektioner som är gymnasienivå dock måste man kanske jobba lite hårdare och inte fuska på proven.. (Y)

Wohoo och tjejerna som satt bakom mig idag vill också bli sjuksköterskor typ och den ena bara men jag måste ha VG för man måste ha det för att komma in och jag har typ 5-6 VGn och med detta så blir det kanske 7 (och inga mvgn).. Jag bara jag har typ tolv VGn eller nått och jag kommer inte in i växjö.. men ah så lycka till till dom det kan ju gå man vet aldrig ;p

Aja nu ska jag packa ner roliga böcker ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0