It's fucking raining!

Har precis tagit på mig mjukisbyxor och en stor gosig t-shirt för gissa vart jag precis har varit.. Jo ute! Och inte så att det öser ner hela tiden. Cyklade till framtida jobbet och det öste ner, cyklade hem igen och det öste ner ännu mer, så ja jipppiee!! och det roliga är att mobilen typ ballade ur, ska tydligen inte ha den i jackfickan när det regnar.. Men den behöver nog bara torka lite..

Så nu isolerar jag mig i mitt rum och spelar The Sims i kanske 10 timmar om det funkar idag, annars spelar jag garanterat något annat (Y)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

SIMS! Nu är min dag räddad! :D

2011-10-06 @ 15:59:43
URL: http://www.pernillaholmqvist.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0