Dagen.

Väntar på att maten ska bli klar och jag insåg innan att jag är sämst på att skala potatis (Y)
Idag har man varit på arbetsförmedlingen och fyllt i lite papper, måste dock kanske dit imorgon igen.. men aja det gick ju bra iaf.
Sen idag eller om en timme så ska jag till kören och sjunga lite hade jag tänkt, är dock sjukt förkyld så vi får se hur det går:)
Annars denna veckan blir det att plugga har tolv sidor och två "berättelser" att skriva i franskan, det kommer nog gå bra, inte så att jag har och göra nu när vi flyttar i helgen.
Och känns kul att typ alla mina kläder är nerpackade nu, men mamma hittade min gråa mjukismyströja som jag letat efter i typ ett år!! yeej! :D

Så ah det var väl allt tror jag.

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart ska ni flytta? :o

2011-10-25 @ 16:48:08
URL: http://sannagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0