Sur.

Orkar inte med denna "nya" jävla lägenheten längre ja jo spännande att ugnen kontrollerar elen men va fan, jag får välja ha alla lampor släckta och ha ugnen avstängd och sitta i mörkret eller ha ugnen på och typ elda upp stället. Väljer alternativ två just nu. Jag orkar inte och inte så att tvboxern är helt cp inga kanaler utom de vanliga1,2,3,4,5,6,7 och canal plus funkar inget annat! inga sportkanaler inte kanal 10 inget mtv! Jag måste ha mitt mtv på morgonen ju, så allt är cp och jag borde plugga lite mer men jag bara läser och läser oh ingenting går in! har läst boken typ 4 ggr nu och kommer fortfarande inte ihåg ett skit, japp provet kommer ju gå görbra imorgon!

Nu ska jag ringa mamma och klaga lite för jag kan ju inte se på tv som jag ville. Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0