Stockholm

Är i Stockholm och hälsar på mamma, har varit här sen i fredags och åker hem imorgon förmiddag. Det har varit rätt mysigt mammas lägenhet är väldigt liten men mysig dock lite halvt mycket kall, fryser typ ihjäl just nu. Och det finns inte så mkt att göra, ingen tv och egentligen inget internet förutom detta och det kostar multum.
Så har radion på hela tiden och sjunger med, gillar dock Stockhlms radiostationer just nu är det dock Rix fm jag lyssnar på men igår var det någon station som bara spelade untzuntz låtar typ avicii, david guetta, swedish house mafiiiiia, och sen lugna favoriter och bandit och sånt. Varför kan inte vi ha fler bra radiokanaler hemma?

Aja iaf igår var vi och shoppade, jag hatar dck att shoppa för jag är ful och fet (egentligen inte) så kände jag mig igår iaf..  Men köpte iaf två linnen, en julklapp till pappa. och nu har jag inte mkt pengar kvar för bjöd mamma på lunch igår med eller jag betalade maten hon drickan. Så har typ 400kr kvar och det ska räcka iaf till Lund biljett om mindre en än vecka:) Så får leva på vatten och spaghetti (Y).
Annars s igår var vi ute eller hemma och söp och sen var vi ute i typ två timmar för sen stängde typ pubarna och så gick vi till donken och jag bjöd mamma igen! Så var det en kille som var asblyg och villa prata med mig hela tiden och han var tydligen 36år gammal och hade en dotter på tre år och jag var tydligen snygg, söt och vacker det känns ju bra tror dock att det berodde på att jag hade min snygg-mössa på mig ;)

Aja nu ska jag stänga ner detta och sminka mig så ska vi snart till mammas sångsak.. Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0