Spelnörd?

Okej har varit inne på CDON hela jäkla morgonen och kollat spel, blir lite sur på Wii för det finns ju absolut inga spel, kan de inte göra ett nytt kul Mariospel snart? Okej de släpper Zelda och Mario o Sonic London 2012 nästa helg och det vill jag ha men annars så är det ju bara tråkigt, och ja jag kanske borde spela klart de spelen jag har men fucking resident evil spelet går ju inte att komma vidare i! ;p

Så ah jag har en sån här dag då jag vill ha ett ps3, vill ha det nu! För då får man spela typ Battlefield och cod och sånna roliga spel och jag vill spela Fear...? nånting vad det nu heter, verkade lite småmysigt och tvåan kostar 49kr så jag undrar varför jag inte har ett eget ps3.
Sen såg jag ju dock att det kommer ett ps4 om ett år ungefär och jag lär ju inte köpa ett ps3 tyvärr så ett ps4 nästa år? Om jag har pengar. Jappjapp!

Så jag har tråkigt och jag vill spela men hos pappa har jag Xbox, Nintendo 8bit som jag inte riktigt vet om det funkar och sen har jag playstation 1 och älska de gamla spelen men det är lite för använt för att det ska funka korrekt.

Och insåg precis att detta blev ett sjukt långt inlägg om att jag vill spela så ni ser hur desperat jag är! ;p
Haha aja jag ska spela Xbox eller nått, se om jag hittar nått spel som är kul.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, samma här!

Vill ha alla möjliga spel, men jag har liksom bara pc, och det är inte kul.

Är uppe hos Kristoffer nu och han har sega och nintendo 8bitars, men ingen skit vill funka bara för det, blir så ledsen :(

2011-11-08 @ 12:19:23
URL: http://sannagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0