Leker runt i mitt huvud.

Kan jag börja joba och få lön nu!!?
Har hittat så sjukt mycket saker jag vill ha och som jag vill åka på och ge bort och sånt, så vill ha lön typ nu men jag vet att jag får vänta men det är lugnt jag insåg idag att jag börjar jobba om 9 dagar.. Aaaaaah! :D
Längtar faktiskt lite man slipper sitta i soffan och plugga eller se på tv man kommer faktiskt göra nått om dagarna. Så nu är det till att vänja sig gå upp på morgonarna så tänker sätta klockan på iaf halv åtta/åtta så blir det förhoppningsvis inte lika jobbigt att gå upp sen.

Aja så tagga allt just nu! :D
Och på fredag åker jag och hälsar på mamma i Stockholm vilket också kommer bli asmysigt! sen hem på söndag kväll eller måndag morgon eller nått, sen nästa vecka blir en vanlig vecka typ förutom att man börjar jobbet på torsdagen och sen julfest på jobbet på fredagen sen blir det nog Lund på lördagen:) Wiiieee så ah allt bara känns sjukt bra och jag kommer ha saker att göra typ hela tiden för jag måste plugga med och se färdigt säsong tre av Fringe! :p


Och jag vill ha dessa!!


Kommentarer
Postat av: mor-din

du är så jättevälkommen hit till Sthlm.... och du!!! jag vill ha de där assnygga conversen ,,,,julkapp? kramar-om-dig

2011-11-22 @ 16:55:41
Postat av: Helen

Mamma, mina skor, de finns dock inte kvar längre :/

2011-11-22 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0