Hungrig

Har inte ätit idag, eller ja en tallrik filmjölk, så ska gå och köpa ett paket nudlar eller nått för jag har inte några pengar kvar riktigt och jag kunde inte föra över från mitt ena konto till mitt andra tydligen vilket jag inte förstår varför menmen anyway. Jag har världens huvudvärk och det beror på hunger gissar jag på, sa ja gå och köpa sen hem och äta och sova.
Första dagen på jobbet imorgon känner mig taggad och det ska bli jättekul men är samtidigt rätt nervös och hoppas att det kommer gå bra:)
Och sen idag köpte jag tågbiljett till Lund så lääängtar till lördag när jag får träffa min älskling igen:) <

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart jobbar du? :)

2011-11-30 @ 20:59:07
URL: http://sannagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0