Tjo bloggen, hahah blogg-ön

Hej.

Nu var det några dagar sen jag gjorde ett inlägg men har inte orkat det finns inte så mycket att skriva.
Men idag är det lite nyheter som kommer :)

Jag har fått min P&L biljett :D wiihiii superkuuul kommer det bli, hyfsat bra band som kommer med och det kommer ju bara bli fler, men iaf det ska bli riktigt awesome så jag var inne och kollade på bandtröjor på ebay och skor och ja jag kollade allt, så jag har köpt ett par solbrills om är snygga och billiga typ 20kr sen en Blondie tröja! :) och kanske ska köpa en klänning till att ha på studenten, vi får se :)
Skulle köpt converse med men de jag vill ha tar en och en halv månad att skicka så jag väntar lite och jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska köpa ett eller två par xD
(Ja jag älskar converse)

Men iaf, det var lite så och det är fortfarande vinter här i lilla Växjö så jag behöver väl knappast säga att jag längtar efter sommaren nu, det är ju ganska givet.
Men jag tycker däremot vi kan få våra studentmössor och grejs snart så maan kan börja tagga ännu mer!!!! Wohooo bara tre månader och 6 dagar kvar! :S :D Spännande.



I will be popular I will be popular, Och ja den har fastnat på hjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0