Quick kvack kvack

Japp ett litet snabbt inlägg då, i fredags hände inte så mycket var hemma med mor min och kollade på spåret och jag förstår inte hur allmänbildad man kan vara, jag har tur om jag kan svara rätt på en fråga i det jäkla programmet men det är rätt kul ändå hehe :)
I lördags var det Schlagerkväll på Oléo så jag och Nicolina gick dit med ja lite folk från klassen som jag inte orkar skriva upp alla namn på. Men iaf så var vi på förfest hos Alice eller hos Smith rättare sagt och sen gick vi till Lisa och joinade dem eftersom att de skulle med ut. Så ja det var väl det alla fick halva inträdet utom jag för mitt äckel csn-kort är lost. Men jag överlever nog :)

Ja iaf det var ungefär det som hände i helgen och det var rätt kul, blev dock riktigt trött sista timmen kanske på Oléo jag har en tendens att somna ute nuför tiden?! Hände dock inte på Oléo men om det variot upp till mig så hade jag nog lagt mig på golvet nånstans ;)
Och det är alltid äckliga, fula, snygga, roliga, jobbiga, tråkiga människor ute.. Och majoriteten är alltid jobbiga? ;o weird.. Men iaf bjuder på en liten fin bild på mig och Nicolina som Växjöpuls tog..



Ja vi var väldigt glada ;p
(och btw, killen till höger om bilden.. Tar sig på..?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0