NAKED

Jag sitter naken i mitt rum och drömmer om dig och nej usch och fy sånt kan jag ju inte skriva på bloggen!

Men iaf jag gör detta inlägg för att berätta att jag är käääär! :) <3
(HAHAHA det trodde ni allt va?!)
Nej jag har bara väldigt tråkigt och facebook slutade fungera så jag tänkte att jag kunde göra ett fint inlägg innan min käre far och bror hämtar mig om 45 minuter, så blir det taaacos och melodifestivalen, inte jätte kul men jag måste ju se vem som går till eurovision. Jag hoppas på The monikier(?) eller Eric Saaaaaade typ bara för att jag inte kan sluta sjunga på de låtarna (: Annars är Swingfly helt okej förutom att killen där inte kan sjunga live :p

Men ja det var allt jag hade eftersom att jag sa att jag var naken så kan ni kanske få en nakenbild i nästa inlägg xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0