Måndag

God morgon världen!

Började min dag med ett stort glas mjölk satte på spotify (för en gångs skull) var tvungen att lyssna på All Time Low's nya album, helt ok och jag ska se dom om typ 9 dagar wohooo!
Sen har jag kollat på typ fan bilder på/om Jedward. Ja jag är lite besatt känner jag men man blir ju bara så glad över att titta på dem! haha de kommer ju till Malmö på fredag på typ sommarlovsmorgon tror jag och sen kommer de till Stockholm den 9e och det hade ju kanske varit lite roligt att se.. Men tyvärr det är sista dagen på Putte i Parken då så det blir att jobba där, vilket inte är helt fel det heller ;p

På tal om festival så är det om exakt en vecka så sitter jag Nicolina och Ida i en bil påväg upp till Borlänge! Wiiiee och imon släpps spelschemat och fan ta dom om vissa artister som jag måste se spelar samtidigt!
Det känns lite jobbigt dock.. För enligt vädret nästa vecka så ska det regna typ hela tiden, inte måndag nåär vi åker upp och kanske inte på tisdagen, onsdagen dock ska det typ ösregna och på torsdagen med :s
Hoppas innerligt att de har fel, men man kan ju inte lita på smhi eller klart.se så det blir nog sol! ;P


Bara för att de är awesome ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0