Festival pepp!!!

Har precis gått igenom kartan över Borlänge med mamma så vi vet lite hur hon ska köra på måndag, började packa lite igår typ sånt som jag vet att jag annars kommer glömma, hinner typ inte packa annars ;p

Så det här är min kommande vecka eller veckor? Kommer inte riktigt kunna uppdatera min blogg under festivalerna :)
Idag: Nicolina kommer hit och vi ska vara riktigt vuxna och lämna in betyg på arbetsförmedlingen, jippie. Sen blir jag utslängd ett litet tag så ska till Oscar :) <3
Imorgon: Midsommar ute hos Joel med lite folk, det kanske blir kul har dock inte riktigt haft en jätterolig midsommar på eller ja någonsin så har inte direkt några förväntningar, men det blir nog skoj! :)
Lördag: Hem till pappa, känner mig som en dålig dotter som inte varit där eller ens pratat med pappa på typ två veckor!
Söndag: Packa! Se om Sheana vill umgås lite :) <3
Måndag: Drar till Borlänge med mina älsklingar Nicolina och Ida :D
Tisdag-Lördag: PEACE AND LOOOOVE!!!
Söndag: Åker hela vägen hem?
Måndag: Relaxa, duscha och tvätta!
Tisdag: Åka till Karlskoga Putte i Parken!

Jag kommer hem den 10e juli igen, wohoo ska bli grymt jävla roligt!!

Kommer dock sakna Oscar sjukt mycket, tack gud för mobiler :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0