Det är Nationaldagen

Du gamla du fria du.. Ja ni borde ju kunna texten.
Idag är det Sveriges nationaldag, skönt med ännu en helgdag innan studenten, kan inte fatta att om 24 timmar sitter jag med min underbara klass och har champagne frukost!
Det känns sorgligt att man vet att det nog är sista gången man ser alla tillsammans men förhoppningsvis så ses vi alla fler gånger, vi får ju ha en reunion om några år ;)

Tre år på Kungsmadskolan, medieprogrammet. Jag vet att jag valde fel program och det har jag vetat sen jag började tvåan men jag tyckte ju det var lite kul, jag ångrar inte att jag inte bytte program i tvåan jag ångrar kanske mitt beslut av att gå media för tre år sen men det kan jag ju inte göra något åt längre, men detta har varit tre sjukt bra år tack vare klassen, och jag kommer sakna allihop! :)


Mp08a! <3
Hakuna Matata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0