Äntligen är det sommar!

Sommaren har verkligen kommit nu!

De här två senaste dagarna har jag varit och solat hos mormor, det har varit så grymt skönt väder att man nästan dör!
Tyvärr verkar inte det inte hålla sig enligt alla väderkanaler, det kommer vara varmt men just på tisdag, den dagen då man vill ha varmt och fint väder så ska det regna.. Hoppas detta inte händer för jag vill inte se ut som en dränkt hund på min student! :)

*Ja jag ändrade min header idag för jag hade inget att göra.

Och nu kom jag precis på att jag och pappa ska på bio om en timme och jag har inte bokat biljetter... fuck att jag glömde det, aja wish me luck att det finns två kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0