Tisdag YO!

Sitter i skolan och försöker mig på lite foldrar och uf-loggor osv.. Jättekul, idag är Annie sjuk så jag jobbar själv men jag har kära klasskamrater som sitter i samma rum så jag känner mig inte så lonley som jag trodde. xD
¨
Fick precis sms från Ida och hon är asaglad för Håkan Hellström kommer till Peace & Love och vi ska ju dit så hon bara Wheeeej och skrek typ.. ah Jag är inte lika glad, ska bli kul att se han dock eftersom att han har världens energi på scen men låtarna är inte jättebra, eller några men endel andra orkar man ju inte ens tänka på (;

Så ja, jag gillar bandsläpp, bara håkan hellström var typ den enda man visste vem det ar förutom looptroop rockers, annars sög dagens bandsläpp. Men det är ju sådär fem månader till så det lär ju komma ett antal band som duger xD

Nu ska jag fortsätta jobba.. vill gå hem men det får jag inte.. inte än iaf pössheiiiya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0