Nu fortsätter det

Känner att jag inte har varit så aktiv här på nån vecka, men vårat internet suger, och jag hade inte riktigt lust att blogga så mkt i Tyskland ;p

Men god fortsättning på er alla får jag väl säga, jag menar det är fucking 2011 nu.. Mycket skit händer detta året hoppas bara allt är bra!
Och jag vet att man alltid säger att fan iår ska bli det bästa året någonsin och vi ska ha så jävla kul och fan vad vi ska röja i sommar... Det blir aldrig som man har tänkt sig men här är iaf lite smakprov på allt som händer;

Studentfesteeer och PUBRUNDAN :D (Men backa rå! Håll keften!)
Balen
Studenten!!!!
Jag 19 (inget att fira men ändå)
Peace and love, Borlänge here we come ftw!
Kanske bartenderskola på kos?!
Ida och Annie 20! (: (systemetsystemetsystemet) xD
Nicolinas jävla körkort om man är optimistisk ;D
Öland! som fan.. Ett måste iår med lite awesome ppls

Sen vetifan vad man gör på hösten, plugga någonstans? Ta ett år ledigt? Jobba? Har ingen aning och kommer nog inte riktigt veta vad jag vill göra på ett tag men vad fan jag tar det som det kommer!

btw lyssnar på The Harold song av Ke$ha, And I love it extreemt mycket! :)

Pöss och Peace på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0