Nu äre till att sova av

Hejsan Bloggään :D

Sitter och lyssnar på musik, vilket är i princip det enda jag har gjort idag.. Fan skolan börjar ju imorgon igen, ska ändå bli lite skönt jag menar SISTA LÄSÅRET NU!!! Fy fan vad det är sjukt!

Aja gårdagskvällen spenderade jag hos älskade Sheana :) Det var typ ett halvår sen eller mer jag var hos henne.. Fattar inte, jag vet att jag är upptagen typ 6 dagar i veckan men jag skäms över hur lite jag har träffat henne på sistone. Jag ska bättra mig!

Iaf så hade hennes stora syster förfest så vi satt där med lite tjejor och åt ostbågar och chips och snackade typ, så sov jag där och idag på morgonen var det kul att se Hanna.. (bakfull) ;D

Men nu ska jag bege mig till sängen ska hitta en bild till detta inlägget och det blir nog någon från Tysklandjulen, på granen.. Oredigerad för pallar inte redigera bilder längre.. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0