Is this worth my time?

Är lite rädd för livet just nu, det är fyra månader kvar.. fyra månader tills livet tar slut eller tills livet kanske börjar på riktigt..
Det känns som om allt jag har gjort har varit meningslöst, det är ingen mening att jag sitter här och skriver detta, nu vet jag vad jag vill bli på ett ungefär men jag kan inget om det och jag går en utbildning som inte ger mig någonting, visst har jag kul och jag har haft kul i snart tre år så jag är inte missnöjd med mitt val för jag har haft väldigt roligt, men att inte kunna göra det jag verkligen vill nu, det jag ser fram emot.. Det blir ett stort hål ett stort jävla hål...

Nu sitter jag och gör en massa foldrar och skyltar osv och lär mig layouter, olika program och färger och visst kanske har jag någon användning av det senare i livet, fast det tvivlar jag på.. Jag tror inte att jag kommer bli så gammal, jag vill inte bli gammal och grå.. Jag föreställer mig att vara gammal känns ungefär som nu.. inga pengar, man tappar hår, ens hy är äcklig, ambitionerna är fortfarande döda och nergrävda och ens drömmar är allt som finns men dom förblir bara drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0