gifta sig med landslaget? Ja tack

Och där satt den mot Kroatien helt underbart (:
 
Så jag ställer mig frågan varför jag inte är och kollar?! Har inga pengar men dom är ju så sjukt bra att jag måste nästan sitta i tvn för jag blir så hyper!

Men ja Sverige ni är bäst. Semi-final here we come och ja om jag skulle vilja ändra på mig själv så skulle det vara i princip allt så kan jag bli typ, Ekberg, Doder, Ekdahl, Larholm eller varför inte Sjöstrand som är helt underbaaaar! Eller ja någon annan i Landslaget vem som helst går bra fast kanske inte Andersson.. Han har inte riktigt kommit in, iaf inte som Sjöstrand så ah.. Men iaf är superglaa :D wiie 

handboll asså shiiet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0