Friday Its Fridaaay yeah man

Har precis suttit och ritat lite fult i några timmar typ ska snart ringa pappa och se om han är hemma så jag kan komma dit och umgås lite med honom och katten :)

Nu är första veckan på praktiken avklarad, jag och Annie har inte riktigt hunnit med att bli klara med allt eftersom att vissa lärare och datorer och rektorer är lite störda i huvudet, men det blir färdigt på måndag kan jag nästan lova xD Stavas lova verkligen lova? Varför inte låva...?! Det låter ju ju mer som Låva..

Japp så jag vet inte riktigt vad mer jag hade tänkt att skriva här, jag känner fortfarande att mina inlägg inte har en så stor mening men vad ska jag göra? Jag har inte något meningsfullt att skriva om.. Om jag har det så lovar (låvar) jag att jag skriver det..

Aja här är en av mina skisser jag precis gjort, den är inte klar men jag pallar inte riktigt göra något mer så den får var aklar för om jag börjar typ färga den eller skugga den ännu mer så förstör jag bilden mer än vad jag redan gjort.. hehe så aah.


Och ah min cam är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0