Ett test av något slag

ah.

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Inte överdrivet bra eller dålig.
Har du bra betyg? -  G-VG så neh
Har du fått göra om ett prov någongång? - Jadå
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja, på några stycken
Sköter du dej i skolan? - Klart, jobbar så hårt att jag får ta med mig allt arbete hem..
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Jooo,
Har du m
obilen på lektionstid? - Nej.. eller jo
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Tror jag inte
FAMILJ:
Hur många är ni i er familj? 4 + katten
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Ja på varsitt håll
Trivs hemma? - Ibland,
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Ja nån gång.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit ja, slagit nej inte hårt iaf :)
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Nej..
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ehee, ja
Vem betyder mest för dig i din familj? - Alla!, men jag dör utan min bror.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja, oavsett vad, de får gärna döda någon jag älskar dom lika mycket ändå.


VÄNNER:

Du har vänner? - Nej??
Du brukar vara med? - jag hade ju inga vänner?! Nej men Ida, Nicolina, Sheana, klasskamrater. 
Vem/vilka var du med sist? - va med Sheana sist, men var med Annie i skolan om det ränkas haha.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - nej man kan ju inte ha fula vänner? Jo klart jag gör :)
Är det okej att ha kill-kompisar? - Hmm... Jag tror faktiskt det
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Beror på syftet.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Ah på facebook! :D
FJORTIS:
Du sminkar dig varje dag? - nej
Putar med läpparna på kort? - OH JA!
Tar kort på dina bröst? - Ja alla mina bakgrundsbilder är mina bröst!
Använder foundation på läpparna? - euw... eller ja! menar jag..
Super dig packad varje helg? - Ja jag älskar smaken av spya dagen efter!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - jag plattarhåret ibland ja.. men fjortisfrisyr kan man inte kalla det.. kan inte ens kalla mitt hår en frisyr så..
Ditt hår e knallblont? - Eh nej, snarare rött men jag kan ju testa bli blond och bli orange-hårig igen! Ja :D

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Jadå. fast kanske inte inom alla kategorier.
Vill du bli kriminell? - Ja yrkesmördare.. skulle passa mig bra tror jag
Varför gör du sånt här? - Annars måste jag gå ut och bli knivhuggen av någon kriminell?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Man ska inte ta på små flickor! eller pojkar.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Om jag hade haft nycklar till den.
Har du suttit i fängelset? - Japp varje dag
Vill du hamna i fängelset? - Nej men häktet kan vara lite kul kanske.
DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Japp
När grät du senast? - Någon dag sen
Du har gråtit över en kille? - Inte över honom.. xD
Vem bråkade du senast med? - Oj, ingen aning bråkar inte, bara irriterar folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0